21. Jūlijs 2015 11:54
Jaunumi
Iedzīvotāji visbiežāk interesējas par aizsardzības un sociālajiem jautājumiem

Pirmajā pusgadā Ministru prezidents, Ministru kabinets un Valsts kanceleja saņēmusi vairāk nekā 1300 iesniegumus, tostarp 707 elektroniski. Tāpat vietnē www.mazaksslogs.gov.lv saņemti vairāk nekā 140 vērtīgi iedzīvotāju priekšlikumi administratīvā sloga mazināšanai.

Valsts kancelejas direktora vietniece valsts pārvaldes komunikācijas jautājumos Laine Kučinska min: „Mums vienmēr ir bijusi svarīga sabiedrības līdzdalība, novērojumi un atgriezeniskā saite, kas paver detalizētu ieskatu reālajā ikdienas sadarbībā starp valsts pārvaldi un sabiedrību. Tas dod iespēju pilnveidot nozaru politikas, normatīvo regulējumu un sniegto pakalpojumu kvalitāti.”

Pirmajos sešos mēnešos papīra un elektroniskā formā no fiziskām personām saņemti 722 iesniegumi, bet no juridiskajām personām – 630, kā arī reģistrēti vairāk nekā 1060 iedzīvotāju zvani. Vēstulēs iedzīvotāji izteikuši viedokli par izglītības iestāžu apvienošanu, likvidēšanu un reformām, pensiju palielināšanu un indeksāciju, finansējuma palielināšanu veselības aprūpei un zāļu kompensācijai, daudzdzīvokļu nama apsaimniekošanu, elektroenerģijas cenām u.c. aktuāliem jautājumiem.

Izvērtējot bezmaksas informatīvajā tālruņa līnijā 80000120 saņemto zvanu saturu, iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par aizsardzības jautājumiem, Ukrainas notikumiem, Krievijas ieviestajām sankcijām un to ietekmi, situāciju Grieķijā, Āfrikas bēgļiem un ES Padomes prezidentūru.

Valsts kancelejas iniciatīvas „Mazinām slogu kopā!” ietvaros šī pusgada laikā mājaslapa www.mazaksslogs.gov.lv ir skatīta 13 653 reizes (31 584 lapu skatījumi), un kopumā to apmeklējuši 10 927 unikālie lietotāji. Savukārt mobilā aplikācija „Futbols valsts pārvaldē” lejuplādēta vairāk nekā 1262 reizes. Ar tās palīdzību iedzīvotāji izteikuši 1065 vērtējumus par valsts iestāžu darbu.

Minētās iniciatīvas ietvaros līdz šim visbiežāk iedzīvotāju uzdotie jautājumi bijuši saistīti ar elektronisko dokumentu aprites veicināšanu, valsts pārvaldes iestāžu datu bāžu darbību, valsts pārvaldes darbību un starpinstitūciju sadarbību, nepamatotu dokumentu pieprasīšanu un nogādāšanu citās iestādes valsts sniegto pakalpojumu saņemšanai, nodokļu administrēšanu, Uzņēmumu reģistra un notāra pakalpojumiem, komerctiesību, būvniecības un citiem aktuāliem jautājumiem.

Ikvienam iedzīvotājam ir tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus. Valsts kancelejas šī gada maijā uzsāktās iniciatīvas „Laba servisa kustība valsts pārvaldē” ietvaros līdz šim saņemts 351 darbinieku vērtējums, izsakot atzinību vai kritiku par darbinieku sniegto klientu apkalpošanu.

Šajā periodā pasaules politiķu foto un autogrāfu kolekcionāriem nosūtītas 160 Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas bildes ar autogrāfu. Vislielākā interese par to izrādīta no Krievijas, Vācijas, Ķīnas un Polijas.

Infografika

patīk
nepatīk
drukāt
 
 
0 KOMENTĀRI
TAVA ATBILDE :
VĀRDS
3000
IENĀKT:
PIEVIENOT
KOMENTĒŠANAS NOTEIKUMI
COVID-19: tiesiskie aspekti
Lasītākie jaunumi
AKTUĀLI
CITI ŠĪ AUTORA JAUNUMI
Iestāžu un institūciju jaunumi
Kopumā 201 iestādes
Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.
komentēt
Nepatīk / neieteikt
Pievienot rakstu mapē
Pievienot citātu mapei
Pievienot piezīmi rakstam
Drukāt
ienākt ar
JURISTA VĀRDS
Abonentiem! Ieiet šeit
GOOGLE
DRAUGIEM.LV
reģistrēties
autorizēties