Turpinot pagājušajā gadā uzsākto laba servisa kustību valsts pārvaldē, Valsts kanceleja aicina balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Balsot iespējams, aizpildot anketu interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols” līdz 17. novembrim.
Lai noskaidrotu, kā klientu apkalpošanu vērtē paši valsts pārvaldes darbinieki, Valsts kanceleja oktobrī veica aptauju, kurā piedalījās vairāk nekā 1 300 valsts iestāžu pārstāvju. Aptaujas rezultāti rāda, ka vairākums jeb 46,5% respondentu klientu apkalpošanu valsts pārvaldē kopumā vērtē kā ļoti labu. Savukārt 43,8% atzīst, ka klientu apkalpošana valsts pārvaldē ir laba vai gandrīz laba.
Savas iestādes klientu apkalpošanu kā ļoti labu vērtē 57,5% aptaujāto, izcilu – 30,3%, labu vai gandrīz labu – 10,5%. Dati rāda, ka lielākā daļa no aptaujātajiem jeb 73,8% klientu apkalpošanā visvairāk lepojas ar savām zināšanām un profesionalitāti, kā arī atbildību (73,6%), pacietību un prasmi uzklausīt (64,8%). Tāpat valsts pārvaldes darbinieki norādījuši, ka lepojas ar savu iniciatīvu un vēlmi palīdzēt (58,5%), individuālo pieeju (50,8%), ātrumu un efektivitāti (44,2%), kā arī darbaprieku un pozitīvu attieksmi (42,2%).
“Valsts pārvaldei klientu apkalpošanā ir, kur augt, mācīties un attīstīties, taču esmu pārliecināts – mums netrūkst profesionālu un atsaucīgu darbinieku, kurus novērtē arī sabiedrība! Tāpēc kampaņas laikā vēlamies īpaši godināt visatzinīgāk novērtētākos trīs darbiniekus, kā arī iestādi, kura saņems visvairāk balsu!” norāda Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš.
Labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem Ministru prezidents Māris Kučinskis svinīgā pasākumā 7. decembrī pasniegs 2016. gada balvu “Teicams piemērs 2016”.
Eseja „Jurista Vārda” Domnīcā – brīvas formas, apjomā un tēmā neierobežotas pārdomas, kas vērstas tiesiskas domas un prakses attīstības virzienā.
Tā ir iespēja piedalīties juristavards.lv satura veidošanā, rosinot diskusiju par redzēto, dzirdēto vai domās apcerēto.