Ceturtdien, 15. martā, Tieslietu ministrijā ar svinīgu laureātu apbalvošanu noslēdzās Valsts valodas centra rīkotā akcija "Latviešu valodas kvalitāte periodiskajā presē".
Tieslietu ministrs Dzintars Rasnačs, Valsts valodas centra direktors Māris Baltiņš, Terminoloģijas un tiesību aktu tulkošanas departamenta vadītājs Kārlis Bitenieks un Latvijas Preses izdevēju asociācijas izpilddirektors Guntars Līcis ar apsveikuma uzrunām un atzinības rakstiem sveica periodiskās preses izdevumus, kuros lietota kvalitatīva latviešu valoda.
Sveicot akcijas laureātus, tieslietu ministrs uzsvēra, ka Valsts valodas centra rīkotā akcija ir sākums jaunai tradīcijai – noteikt labākos periodiskās preses izdevumus. Dzintars Rasnačs aicināja attīstīt šo tradīciju, iesaistot tajā arī elektroniskos plašsaziņas līdzekļus.
"Šodien mēs apbalvojam labākos no labākajiem žurnāliem, nacionālajiem un reģionālajiem laikrakstiem," atzina ministrs. Arvien plašāka mediju iesaistīšanās Valsts valodas centra rīkotajā akcijā sniegs būtisku ieguldījumu pareizā un kvalitatīvā valsts valodas lietošanā. Ieguvēji būs visi – gan mediji, gan sabiedrība kopumā, akcijas nozīmi uzsver Dzintars Rasnačs.
Šogad akcijā piedalījās 42 preses izdevumi. Tika noteikti uzvarētāji katrā no šādām kategorijām: nacionālie laikraksti; reģionālie laikraksti; žurnāli, kas iznāk reizi nedēļā; žurnāli, kas iznāk retāk nekā reizi nedēļā. Katrs no laureātiem saņem tiesības izmantot zīmolu "Laba valoda".
Akciju noslēdzot, Valsts valodas centra un "Neatkarīgo Tukuma Ziņu" pārstāvji sniedza praktiskus ieteikumus par valodas jautājumiem.
Sveicam uzvarētājus ar godam pelnīto atzinību un panākumiem!
Laureātu saraksts
Nacionālie laikraksti:
Reģionālie laikraksti:
Žurnāli, kas iznāk reizi nedēļā:
Žurnāli, kas iznāk retāk nekā reizi nedēļā:
Valsts valodas centrs pateicas visiem, kas ciena un godā valsts valodu!
Eseja „Jurista Vārda” Domnīcā – brīvas formas, apjomā un tēmā neierobežotas pārdomas, kas vērstas tiesiskas domas un prakses attīstības virzienā.
Tā ir iespēja piedalīties juristavards.lv satura veidošanā, rosinot diskusiju par redzēto, dzirdēto vai domās apcerēto.