12. Maijs 2014 15:33
Jaunumi
Pirmās VID struktūrvienības pārcelsies un uzsāks darbu vienotajā VID ēkā Talejas ielā 1 jau 19.maijā
3

Līdz ar Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) un valsts akciju sabiedrības “Valsts nekustamie īpašumi” 2014.gada 30.aprīlī parakstīto Apakšnomas līgumu ēka Talejas ielā 1 ir nonākusi VID kā apakšnomnieka rīcībā. Uzreiz pēc Apakšnomas līguma parakstīšanas ēkā tika uzsākti darba vietu iekārtošanas un mēbeļu uzstādīšanas darbi. Vēršam uzmanību, ka laikā no 2014.gada 19.maija līdz 23.maijam uz ēku Talejas ielā 1 pārcelsies un darbu uzsāks VID Muitas pārvalde, kas līdz šim atradās 11.novembra krastmalā 17, VID Lielo nodokļu maksātāju klientu apkalpošanas centrs un Akcīzes pārvaldes klientu apkalpošanas centrs, kā arī Nodokļu parādu piedziņas pārvalde, Nodrošinājuma pārvalde un Personālvadības pārvalde, kas līdz šim atradās Jeruzalemes ielā 1.

Saskaņā ar pašreiz spēkā esošo pārcelšanās plānu pārējās Rīgā izvietotās VID struktūrvienības uz jauno vienoto adresi Talejas ielā 1, Rīgā tiks pārceltas šādos datumos:

VID klientu apkalpošanas centri:

  • Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrs (Skanstes iela 50/54) – 10.06. līdz 17.06.
  • Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centrs (Brīvības gatve 214) – 19.06. līdz 20.06.
  • Rīgas Ziemeļu klientu apkalpošanas centrs (Katrīnas iela 5) – 25.06. līdz 26.06.
  • Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centrs (Lomonosova iela 9) – 9.07. līdz 10.07.
  • Rīgas Pārdaugavas klientu apkalpošanas centrs (Mazā Nometņu iela 39) – 29.07. līdz 30.07.

Pārējās VID struktūrvienības:

  • Muitas pārvalde (Citadeles ielā 1) – 26.05.
  • Muitas pārvalde (Eksporta ielā 6) – 27.05.
  • Muitas laboratorija (Citadeles iela 3) – 26.05. līdz 13.06.
  • Iekšējā audita daļa (Katrīnas iela 5a) – 26.05. līdz 27.05.
  • Nodokļu kontroles pārvalde (Skanstes iela 50/54) – 10.06. līdz 17.06.
  • Finanšu pārvalde (Aspazijas bulvāris 24) – 18.06. līdz 19.06.
  • Juridiskā un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvalde (Aspazijas bulvāris 24) – 18.06. līdz 19.06.
  • Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļa (Smilšu iela 1) – 3.07. līdz 8.07.
  • Informātikas pārvalde (Smilšu iela 1/4) – 3.07. līdz 8.07.
  • Nodokļu pārvalde (Smilšu iela 1) – 3.07. līdz 8.07.
  • Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvalde (Smilšu iela 1) – 3.07. līdz 8.07.
  • Slepenības režīma nodrošināšanas daļa (Smilšu iela 1/4) – 3.07. līdz 8.07.
  • Muitas kriminālpārvalde (Eksporta 6) – 14.07. līdz 15.07.
  • Finanšu policijas pārvalde (K.Valdemāra iela 1a) – 18.07. līdz 22.07.

Jāņem vērā, ka pārcelšanās procesa gaitā grafiks var tikt koriģēts, ņemot vērā apjomīgo pārvietojamo darbinieku skaitu. Vēršam uzmanību, ka VID pārcelšanās procesa gaitā mainīsies arī dienesta darbinieku tālruņu numuri, savukārt jūlija sākumā līdz ar VID vadības pārcelšanos uz jauno ēku mainīsies arī VID juridiskā adrese.

Tādēļ aicinām iedzīvotājus aktīvi sekot līdzi aktuālajai informācijai par VID pārcelšanos iestādes mājaslapā www.vid.gov.lv, klientu apkalpošanas centros, sociālajos tīklos un plašsaziņas līdzekļos. VID darīs visu iespējamo, lai pārcelšanās procesa laikā VID klientiem tiktu nodrošināta pakalpojumu sniegšanas nepārtrauktība.

VID administratīvo ēku kompleksā ir paredzētas darba vietas vairāk nekā 2500 VID darbiniekiem un tiek prognozēts, ka vienas dienas laikā to apmeklēs apmēram 2000 VID klienti. VID administratīvo ēku kompleksā gan klientiem, gan darbiniekiem būs pieejama arī virkne ikdienā nepieciešamo pakalpojumu, piemēram, ērta autostāvvieta, bezvadu interneta tīkls un dažādi sadzīves pakalpojumu sniedzēji – sabiedriskās ēdināšanas pakalpojums, konditoreja, preses tirdzniecības vieta, aptieka u.tml.

 
 
3 KOMENTĀRI
TAVA ATBILDE :
VĀRDS
3000
IENĀKT:
KOMENTĒŠANAS NOTEIKUMI
klensijs
13. Maijs 2014 / 09:12
0
ATBILDĒT
Atļaušos izteikt viedokli, ka VID saskarsies ar nopietnām cilvēkresursu problēmām. VID nemaksā tik lielas algas, lai darbinieki ikdienā uz darbu brauktu ar auto, taču uz jauno ēku var nokļūt tikai ar 11.tramvaju, kas lielajam vairumam darbinieku nozīmē būtisku apgrūtinājumu nokļūt darbā un arī papildus transporta izmaksas.
yo > klensijs
13. Maijs 2014 / 10:39
0
ATBILDĒT
Savukārt visi pārējie vietējās apkārtnes iedzīvotāji - ar nopietniem sastrēgumiem rītos un vakaros. Izbūvējot šo kompleksu, uz kuru ikdienā ieradīsies tūkstošiem cilvēku, itin nekas nav darīts Čiekurkalna infrastruktūras uzlabošanai. Nav paplašināta neviena iela, izbuvēta neviena jauna gājēju pāreja, uzstādīts neviens luksofors...
PS: Iespēja darbiniekam ierasties uz darbu VIDā ar savu auto, ir pārāk optimistiska arī no tāda viedokļa, ka pie kompleksa nav pietiekams stāvvietu skaits pat VID nodaļu vadītājiem, kur nu vēl mazākam cilvēkam.
Seskis > klensijs
13. Maijs 2014 / 09:32
0
ATBILDĒT
Pieļauju, ka nebūs tik traki!
Jau toreiz, kad Administratīvā apgabaltiesa un Administratīvā rajona tiesa tika pārceltas uz Pārdaugavu, ļaudis mēļoja, ka nebūs, kas braukā un strādā, bet patiesībā viss tika nokārtots - daļa tiesu darbinieku dzīvo netālajā kapličā, daļa - blakus esošajā pamestajā ēkā.
Kas attiecas uz Valsts ieņēmumu dienestu - Finansu ministrija ir noslēgusi iepirkuma līgumu par baraku celtniecību - vietas tur netrūkst. Papildus noslēgts līgums par savlaicīgu barakās esošo koka lāvu apstrādi ar gāzi, lai nesavairojas blaktis, kā arī regulāru deratizāciju. Katram VID darbiniekam par Valsts līdzekļiem tiks piešķirta blusu siksniņa un speciāla ķemme cīņai pret utīm.
Lasītākie jaunumi
AKTUĀLI
CITI ŠĪ AUTORA JAUNUMI
Iestāžu un institūciju jaunumi
Kopumā 274 iestādes
komentēt
Pievienot rakstu mapē
Pievienot citātu mapei
Pievienot piezīmi rakstam
Drukāt
ienākt ar
JURISTA VĀRDS
Abonentiem! Ieiet šeit
GOOGLE
DRAUGIEM.LV
reģistrēties
autorizēties