Lai diskutētu par Saeimas Sabiedrības saliedētības komisijas priekšlikumu radīt iniciatīvu būtiskai latviešu valodas, literatūras un vēstures mācību procesa uzlabošanai mazākumtautību skolās, trešdien, 14.maijā, komisija uz sēdi aicinājusi Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas deputātus, kā arī Izglītības un zinātnes ministrijas, nevalstisko organizāciju un mazākumtautību skolu skolotāju pārstāvjus.
„Ja skolotājs ir aizraujoša un cienīta personība skolēnu acīs, tad jaunieši ar interesi un cieņu izturēsies pret Latvijas valsti, kultūru un vēsturi, pret latvisko. Ar to esmu sastapies cilvēku atmiņās no pirmskara Latvijas laikiem. To dzirdu arī šodien. Šīs sēdes mērķis ir mudināt gan valsti, gan nevalstiskās organizācijas, gan visu sabiedrību rīkoties, lai vēstures, latviešu valodas un literatūras mācīšanu mazākumtautību skolās bagātinātu ar iedvesmojošām skolotāju personībām,” pirms rītdien gaidāmās sēdes uzsver komisijas priekšsēdētājs Ilmārs Latkovskis.
Kāda patlaban ir latviešu valodas, literatūras un vēstures mācīšanas situācija mazākumtautību skolās, cik sagatavoti ir skolotāji šim darbam, kādi ir nepieciešamie un iespējamie uzlabojumi latviešu valodas, literatūras un vēstures apguvē un kādi mācību materiāli tiek izmantoti vēstures apgūšanā mazākumtautību skolās – šie un citi jautājumi būs deputātu uzmanības centrā komisijas sēdē.
Eseja „Jurista Vārda” Domnīcā – brīvas formas, apjomā un tēmā neierobežotas pārdomas, kas vērstas tiesiskas domas un prakses attīstības virzienā.
Tā ir iespēja piedalīties juristavards.lv satura veidošanā, rosinot diskusiju par redzēto, dzirdēto vai domās apcerēto.