Interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols” vēl trīs dienas – līdz ceturtdienai, 17. novembrim, – ikviens var nobalsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem un novērtēt klientu apkalpošanu valsts pārvaldē.
Līdz šim iedzīvotāji visvairāk balsojuši par Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) darbiniekiem, uzteicot klientu apkalpošanu iestādēs.
Pirmajās kampaņas nedēļās izcilu dažādu valsts iestāžu klientu apkalpošanu novērtējuši jau vairāk nekā 1300 cilvēku visā Latvijā. Apkopotie dati liecina, ka visvairāk balsu saņēmuši VID, NVA un VSAA darbinieki, iedzīvotāji daudz labu vārdu saka arī par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi, Uzņēmumu reģistru, Valsts asinsdonoru centru (VADC), Latvijas Vēstneša Klientu apkalpošanas centru un Valsts darba inspekciju.
Balsojumos iedzīvotāji uzslavē, piemēram, VADC darbinieku apkalpošanu, kas asinsdonoriem liek justies īpašiem un gaidītiem. Savukārt NVA darbiniekus raksturo kā atsaucīgus, laipnus un pretimnākošus.
Labākos trīs 2016. gada klientu apkalpošanas speciālistus un vienai iestādei, par kuru iedzīvotāji būs atdevuši visvairāk balsu, paziņos svinīgā apbalvošanas ceremonijā 7. decembrī “Teicams piemērs 2016”. Balvas pasniegs Ministru prezidents Māris Kučinskis.
Eseja „Jurista Vārda” Domnīcā – brīvas formas, apjomā un tēmā neierobežotas pārdomas, kas vērstas tiesiskas domas un prakses attīstības virzienā.
Tā ir iespēja piedalīties juristavards.lv satura veidošanā, rosinot diskusiju par redzēto, dzirdēto vai domās apcerēto.