Nacionālā ziņu aģentūra LETA no 12.maija veic izmaiņas nosaukumā, pārejot uz „Nacionālā informācijas aģentūra LETA”, tādējādi uzsverot uzņēmuma piedāvāto informācijas pakalpojumu daudzveidību.
Ar jauno logotipu ieviesta vienota vizuālā identitāte visiem LETA produktiem, lai stiprinātu zīmola solījumu – uzticamība, daudzpusība un kvalitāte –, kas ir vienojoša iezīme LETA piedāvātajiem informācijas pakalpojumiem.
„Pēdējo 17 gadu laikā kopš LETA privatizācijas esam strauji attīstījušies, bez tradicionālā ziņu biznesa piedāvājot uzņēmumiem plašu korporatīvo pakalpojumu un risinājumu klāstu, tādēļ pāreja uz jauno nosaukumu ir tikai loģisks solis mūsu attīstībā,” stāsta LETA valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Barkāns.
Nacionālā informācijas aģentūra LETA šobrīd kā tirgus līderis nodrošina plašu pakalpojumu klāstu visām organizācijām, kurām informācija ir resurss ikdienas darbā atbilstoši to specifikai, vajadzībām un biznesa attīstības virzieniem.
Ik dienu LETA apkopo un sagatavo aktuālāko un svarīgāko informāciju teksta, foto, video, audio un grafiskā formātā, veido analītiskos apskatus un to visu apvieno vispusīgās informācijas, personu un uzņēmumu datubāzēs.
Uzņēmēju vidū augstu novērtēts ir LETA biznesa portāls „Nozare.lv”, kas ir drošs palīgs ikdienas darbā, lai uzzinātu par svarīgākajiem notikumiem, lēmumiem, tendencēm, iepirkumiem un likumdošanas izmaiņām savā nozarē un kopējā biznesa vidē.
Savukārt LETA Mediju monitoringa nodaļa ir pirmais un šobrīd lielākais specializētais mediju monitoringa un satura analīzes pakalpojumu sniedzējs Latvijā, ik dienu atbilstoši klientu vajadzībām caurskatot visplašāko mediju klāstu - nacionālās un reģionālās avīzes, žurnālus, interneta medijus, radio un TV, sociālos tīklus un sociālos medijus.
Atbilstoši klientu vajadzībām un vēlmēm aģentūra LETA piedāvā arī plašu individuālo korporatīvo pakalpojumu klāstu – video pakalpojumus, pasākumu fotografēšanas pakalpojumus, preses relīžu servisu, korporatīvo materiālu tulkošanu, arhīvu digitalizāciju u.c.
„Mēs turpināsim augt un attīstīties, mūsu mērķis ir būt ietekmīgākajai un inovatīvākajai informācijas aģentūrai Baltijā,” piebilst Mārtiņš Barkāns.
Šogad LETA svin savu 95 gadu pastāvēšanas jubileju un ir viens no pieredzes bagātākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Eseja „Jurista Vārda” Domnīcā – brīvas formas, apjomā un tēmā neierobežotas pārdomas, kas vērstas tiesiskas domas un prakses attīstības virzienā.
Tā ir iespēja piedalīties juristavards.lv satura veidošanā, rosinot diskusiju par redzēto, dzirdēto vai domās apcerēto.